Home Altele Cum să stai aproape o lună ...

Cum să stai aproape o lună cu Galaxy Buds în service-ul Samsung Plaza…și încă aștept

de
31.05.2019

Cum să stai aproape o lună cu Galaxy Buds în service-ul Samsung Plaza...și încă aștept service samsung

După ce am testat Galaxy Buds, pe la sfârșitul lunii martie, m-am hotărât să îmi cumpar și eu o pereche. Sunetul este ok, în apeluri sunt slăbuțe, dar bateria m-a făcut să merg pe această variantă. Intenționam să îmi cumpăr o pereche de Bose Soudsport Free, dar prețul la care am prins Buds-urile sigilate a fost decisiv.

După 2 săptămâni de folosire am observat în apeluri că o cască bâzâie, zumzăie ca o albină într-o zi caldă de vară. Am avut ghinion. Le-am așezat în cutie cu grijă și le-am trimis la service-ul Samsung Plaza București, pe 7 mai.

Timpul a trecut. Mai precis 2 săptămâni. Am luat legatura cu ei pentru a verifica statusul, dincolo de ce scria pe site. Mi s-a spus că o nouă pereche a fost comandată la producător.

Pe 25 Mai căștile au ajuns la mine. Surpriză! Erau aceleași însoțite de o fișă de înlocuire în magazinul de unde au fost cumpărate. Căștile fiind „caștigate” la pre-comanda lui Galaxy S10, deci trimise de o agenție, nu puteau fi schimbate într-un magazin. Am sunat la service, mi-au spus că de data asta au pe stoc, să le trimit înapoi și îmi vor da altele sigilate imediat ce le primesc pe ale mele.

Azi, vineri, 31 Mai, am sunat să verific. Căștile au ajuns la ei, dar așteaptă o pereche nouă de la producător. Păi…stai…cum…nu…ah…nu le aveați pe stoc? Probabil săptămâna viitoare o să le primesc. Probabil. Nu știu.

Nu știu dacă e vina service-ului, producătorului, astrelor, dar pe mine, ca și client, nu prea mă interesează în condițiile în care mă ții o lună fără un produs de care am nevoie.

Nu e ok, bă!

Update 05.06.2019: Am primit căștile. Aceleași. Seriile de pe cutie și încărcător sunt exact cele pe care le-am trimis. Am sunat la Samsung Plaza, și ei susțin că mi-au înlocuit căștile. Poate au o pungă cu căști și au ales 2 bucăți (una stângă, una dreaptă), le-au aruncat în încărcător și le-au trimis. Problema e că ei au eliberat o „autorizare înlocuire PRODUS”, nu „autorizare înlocuire cască”. Nu te poți numi service serios și autorizat dacă tu îmi trimiți căști IN-EAR desigilate ca fiind înlocuite. „De la producător” – spun ei. Am făcut o sesizare și povestea continuă. Rămâne de văzut până când și până unde.

Update 05.06.2019 – 2: Am conectat căștile la telefon și într-adevăr ambele sunt schimbate. Dar, întreb din nou, de ce au înlocuit doar cele 2 căști, după o lună, în condițiile în care de 2 ori mi-au spus că mi se trimite un produs nou? O rezolvau așa de prima dată și aia era, toată lumea fericită, rezolvam problema pentru care fuseseră trimise la garanție.

Astea erau în pachet. Ce să fac cu ele? Le montez eu? Dacă au fost schimbate, ce mai caută alte capace laterale în cutie? Sunt doar curios.

Cum să stai aproape o lună cu Galaxy Buds în service-ul Samsung Plaza...și încă aștept service samsung

Cauți un device Android? Gasește-l pe cel potrivit în reducerile eMAG de azi!
Tag-uri:
Despre autor

Pasionat de tehnologie, în special telefoane și Android, încerc prin acest blog să împart cu voi ultimele review-uri și noutați despre tot ce înseamnă "roboțelul verde".

Sustine
Click!