Folosesc aplicația ING HomeBank din 2012, de când aceasta a fost lansată pe Android. Am scris și un articol atunci – link. Între timp aplicația a primit o mulțime de update-uri și modificări de design, reușind acum să arate chiar bine și să aibă o mulțime de funcții. Tot ce îi lipsea era posibilitatea de autentificare prin amprentă.
Nu știu dacă a venit cu ultimul update sau am omis eu să citesc changelog-ul, dar cert este că această variantă de login mi se pare mai mult decât utilă, având în vedere că majoritatea smartphone-urilor lansate în ultima perioadă vin cu un senzor de amprentă. Este mult mai ușor să te autentifici printr-o simplă atingere, dar și mai sigur, decât să introduci o parola de fiecare dată.
Știu, mai sunt și alte banci care au implementată opțiunea de login prin amprentă în aplicație de aproape 1 an, dar mai știu și că interfețele lor seamănâ cu a celor de la ING din 2012. Parcă au rămas blocați în timp. Oare cei care se ocupă de ele nu observă o oarece discrepanță între design-ul aplicației lor și trendul actual?
[appbox googleplay ro.ing.mobile.banking.android.activity]Avem noutati in Homebank!Home’Bank-ul tau tocmai a devenit mai personal. Si cand spunem personal, chiar asta inseamna: cu optiunea de login cu amprenta acum ai acces la conturile tale dintr-o singura miscare. In plus, iti poti schimba si codul de utilizator folosit pentru a accesa serviciul, ca sa-l transformi in ceva mai usor de retinut si mai familiar tie.Si nu ne-am oprit aici, ci am reparat si cateva bug-uri ce ne sacaiau si pe noi, si pe tine.
Notă: acest articol nu este unul sponsorizat de banca menționată în articol, este doar o parere a unui utilizator/client.