Pe data de 22.04.2015 am hotarat să-mi prelungesc abonamentul la operatorul portocaliu și, renunțand la HTC One M8, am achiziționat un Sony Xperia Z3 Compact, după ce am interacționat cu cel al unui prieten. Este exact de ce ai nevoie de la un telefon – smartphone: este compact, arată bine, bateria este cu mult peste altele și se mișcă ireproșabil.
Cu vreo 3 săptămâni în urmă, acest prieten m-a sunat și mi-a spus că i s-a dezlipit ecranul la Z3 Compact și i se văd piesele. Raspunsul meu a fost: „Ai avut ghinion.”. Acum câteva zile, mare mi-a fost mirarea să văd că și ecranul meu a început să se miște la atingeri și agățându-l puțin am observat că și eu am același „ghinion”. Ecranul s-a dezlipit în partea dreaptă-sus.
Două Z3 Compact, doi posesori diferiți, același ghinion? Cred că deja nu mai este vorba de ghinion, ci de un lot (sau mai multe) cu probleme.
L-am dus și eu la garanție și cel mai probabil o să mi se dea unul nou (așa ar fi frumos). Întrebarea mea este: dacă vărsam ceva pe el sau îl băgam în apă (fiind rezistent la apă) și „murea înecat” din cauza distanței dintre ecran și carcasă, oare mi-l mai acceptau la garanție? Eu tind să cred că nu.
În concluzie, dacă sunteți posesori aveți grijă când îl băgați în apă și verificați-l înainte cu această metodă dacă „răsuflă” pe undeva.
Mai jos aveți și câteva imagini cu al meu smartphone cu „pretenții”.
LE: am aflat de încă un posesor care a avut această problemă acum câteva luni.
LE2: suntem mulți…
LE 17.09.2015: Mi s-a dezlipit ecranul a doua oară, după 2 luni. Mâine il duc iar la garantie. Culmea, când am vazut m-a bufnit rasul. A devenit deja amuzant.