Indiferent de domeniul în care activăm, cu siguranță că am simțit nevoia de un mic ajutor pentru a ne eficientiza activitatea. În acest articol am să propun 5 aplicații pentru a mări productivitatea din aproape orice domeniu, pe care personal le folosesc sau le-am folosit. Să începem!
1. Evernote
Numele aplicației este destul de sugestiv. Exact! Poți sa notezi absolut orice: începând de la simple liste de cumpăraturi, până la task-urile unui proiect (chiar și complex). Fie că ne trebuie la îndemână un suport pentru a scrie anumite idei (spontane), fie că avem un proiect de realizat sau trebuie să organizăm mai multe activități, tot de ce avem nevoie este Evernote. Aplicația are peste 100,000,000 de descărcări, iar ultima actualizare a fost chiar recent (la data publicarii articolului: 17 iulie 2015). Cu peste 1,200,000 de recenzii Evernote a obținut un rating de 4,6/5.
[pb-app-box pname=’com.evernote’ name=’Evernote’ theme=’light’ lang=’en’]
2. Office Lens
Sunt plăcut surprins de ce poate să facă această aplicație. O scurtă descriere ar suna în felul următor: ai o planșă și vrei să o transpui rapid într-un PDF, dar fără să stai să o potrivești bine în poză? Simplu. Stai în dreptul planșei iar din ce unghi vrei/poți îi faci o poză. Office Lens va detecta planșa și o va încadra perfect. Va las să descoperiți singuri această aplicație.
[pb-app-box pname=’com.microsoft.office.officelens’ name=’Office Lens’ theme=’light’ lang=’en’]
3. Inbox by Gmail
Nu este o simplă aplicație de văzut E-mailuri. Aceasta schimbă modul în care ne administrăm căsuța cu E-mailuri. De exemplu, acum putem să adăugăm mementouri pentru a avea în căsuța de e-mail toate lucrurile de care trebuie să ne ocupăm ulterior. Putem evidenția anumite E-mailuri, iar mesajele sunt grupate. Bineînteles, toate aceste „features” sunt ok pentru cei care interacționează zilnic cu poșta electronică.
[pb-app-box pname=’com.google.android.apps.inbox’ name=’Inbox by Gmail’ theme=’light’ lang=’en’]
4. Invoice2go
Cea mai prietenoasă aplicație pentru generarea unor facturi, pe care am testat-o. Un design plăcut și intuitiv, nu trebuie să fii contabil pentru a știi să o utilizezi. Este utilă când nu ai alt facturier la îndemână, iar timpul nu îți este prieten.
[pb-app-box pname=’com.invoice2go.invoice2goplus’ name=’Invoice2go-Invoice on the Job’ theme=’light’ lang=’en’]
5. Remote Control Collection
Un control la distanță este important atunci când ești la munte și îți trebuie urgent un fișier, care se află pe un laptop, la bunica. Este o alternativă pentru Team Viewer care nu are un control foarte bun de pe smartphone sau tabletă.
[pb-app-box pname=’com.steppschuh.remotecontrolcollection’ name=’Remote Control Collection’ theme=’light’ lang=’en’]