Acum câteva zile am găsit un review sumar al unui joc ce se afla în early acces. Părea promițător, așa că m-am gândit să îl încerc. Până și bannerele publicitare dădeau ideea de un joc aparte, un shooter care nu intra în categoria arcade.
La ce mă refer? În universul propus de acest joc nu există eroi cu super puteri și arme inspirate din cărți Sci-Fi, ci simpli soldați de infanterie.
Dacă ideea unui joc cu univers simplu poate părea plictisitoare, nu este. Atenția la detaliu în joc este uimitoare. O idee simplă dusă bine până la capăt rezultă într-un produs mult mai bun decât o idee uimitoare care se materializează prost.
În stadiul în care se află, jocul prezintă două tipuri de soldați (doar două, sniper/rifle man, celelalte se vor afla în versiunea finală), aceștia existând în perioada 1960 – 2010, folosind arme specifice anilor respectivi. În versiunea prezentă se află doar caractere originare din Statele Unite ale Americii, altele vor fi adăugate pe parcurs, cel mai probabil din țări cu forțe militare recunoscute la nivel mondial.
Gameplay-ul este bazat pe reguli întâlnite și la alte jocuri asemănătoare, precum World Of Tanks – echipa care omoară toți inamicii / care capturează punctul aflat în mijlocul hârtii câștigă.
În momentul de față, există o ierarhie bazată pe scorul pe care îl deții în joc, dispusă în trei categorii: zilnică, săptămânală, lunară. Cel mai probabil jucătorii aflați în top vor fi premiați, dar asta vom afla cu certitudine când jocul va fi lansat oficial.
Pentru mai multe informații și ajutor tehnic din partea celor care lucrează la joc intrați pe pagina lor de Facebook.
Dezvoltatorul jocului, Florian Stronk Co-Founder & CEO Koyoki Ltd, ne-a oferit câteva răspunsuri la întrebări legate despre stadiul actual al jocului și despre conceptul de bază al acestuia.
- What’s special about this game?
Its the first and only tactical team based infantry combat game specifically developed for the mobile platform.
- What idea you had in mind when you first started working on this game?
We wanted to create a game play experience that can be best described as World of Tanks BLITZ blended with SOCOM.
- Do you find this game apart from other shooters?
With its focus on positioning and team cooperation and the absence of respawning its closer to a 3rd person MOBA than an FPS. The unique combination of damage , spotting, and suppression hasn’t been seen in any game yet.
- Is this the game your team is focusing on or is it a side project?
The entire company is completely focused and built around this game.
- What group of people do you think you’ll manage to impress the most, and why?
We orginally thought that we made the game for people who used to play team based shooting games on PC before and whose life circumstances have changed (for example the young dad whose former „play room” is now the baby room, we give these people a „portable man cave”, available for a spontaneous , competitive and intense 5 minute game experience anywhere and anytime. We now realise that a lot of younger players appreciate our type of game which we find exciting as our game has to be the potential to become the first competitive shooting game that can be played across generations.
- Can we expect other fascinating games from this company as well?
Our idea list is bigger than the internet 🙂
Site-ul de unde puteți descărca jocul în versiunea pre-release și de unde puteți afla informații adiționale cu privire la echipa de dezolvatori și la joc este forcesoffreedom.com.